News Update :

Blogroll

TERKINI !!
Home » » EMMA AKUI KEKASIHNYA DILIWAT

EMMA AKUI KEKASIHNYA DILIWAT

Saya mempunyai kekasih yang mengakui pernah bergelumang sebagai homoseksual ketika zaman sekolah. Katanya, disebabkan pernah menjadi mangsa liwat, dia terpengaruh dengan cara hidup kotor.
Dia membuat pengakuan kerana tidak mahu berahsia mengenai sejarah silamnya. Dia tidak pasti dengan perasaan cintanya terhadap saya, menyebabkan dia berterus-terang.


Saya terkejut, sedih serta kecewa kerana sejarah silam begitu. Saya tidak pasti boleh menerima kisah lalu si dia. Saya tiba-tiba rasa jijik dan sukar terima hakikat.

Dia terima sebarang keputusan saya dan berkata dia insaf serta kesal kerana membiarkan perlakuan senior ketika itu. Dia bimbang akan dipukul serta terus dibuli kalau tidak melayan nafsu songsang seniornya. BACA LAGI
Share this article :

Post a Comment

 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. Ruang Seni . All Rights Reserved.
Design Template by pch | Support by creating website | Powered by Blogger